pixel

Længe åbent hos kommunen

kbh magasin

Fakta

Der arbejder 69 telefonister i Københavns Kommunes Kontaktcenter, og de modtager i gennemsnit 4.400 telefonopkald dagligt.

Det er slut med at brokke sig over, at kommunen ikke tager telefonen, når du endelig har fri og tid til at ringe.

Fra 1. oktober har der fra klokken 8 til klokken 22 været nogen i den anden ende, når hovednummeret til Københavns Kommune tastes ind - 3366 3366, hvis du lige skulle have glemt det.

Der er lige så længe åbent for den nye service på kommunens hjemmeside kk.dk, hvor du kan chatte direkte med Borgerservice, hvis du vil spørge om noget.

Mest læste

relaterede
artikler

relaterede
visioner

tegnestuevision
Refshaleøen
Drop karréerne og byg i stedet videre med Refshaleøens eksisterende former — og skab på den måde mere urban, kompleks og interessant by end i meget af det nye København. Sådan siger Jool Arkitekter.

seneste
byens liv

close logo

Endnu ikke medlem?

Fra kun 29,- om måneden kan du følge byens udvikling