pixel

Længe åbent hos kommunen

kbh magasin

Fakta

Der arbejder 69 telefonister i Københavns Kommunes Kontaktcenter, og de modtager i gennemsnit 4.400 telefonopkald dagligt.

Det er slut med at brokke sig over, at kommunen ikke tager telefonen, når du endelig har fri og tid til at ringe.

Fra 1. oktober har der fra klokken 8 til klokken 22 været nogen i den anden ende, når hovednummeret til Københavns Kommune tastes ind - 3366 3366, hvis du lige skulle have glemt det.

Der er lige så længe åbent for den nye service på kommunens hjemmeside kk.dk, hvor du kan chatte direkte med Borgerservice, hvis du vil spørge om noget.

Tak fordi du læste artiklen til ende — vi håber, du kunne lide den.

 

Vi hopper lige til sagen: På Magasinet KBH følger vi tæt udviklingen af København. Intentionen er at give dig brugbare informationer, og gennem debat at bidrage til at skabe et bedre København.

Men der er mange omkostninger forbundet med at lave et digitalt magasin, og derfor har kun medlemmer pr. 7. juni 2019 adgang til langt størstedelen vores indhold.

Vi kan kun overleve med støtte fra vores læsere.

Hvis du har glæde af Magasinet KBH, så håber vi meget, at du vil blive medlem. Medlemskaber starter ved kun 29 kroner om måneden, men de gør hele forskellen for os, og giver adgang for dig.

Bliv medlem

PS. Som medlem slipper du også for at se flere af de her opfordringer til medlemskab, og alle reklamer forsvinder, hvis du vælger et plus-medlemskab.

Mest læste

kommentarer

relaterede
artikler

relaterede
visioner

seneste
byens liv

Nyt køretøj redefinerer hvad en 'bil' er — og viser os måske noget af fremtiden for transport i byen. Citroën Ami kan være på vej til Danmark næste år.